15. desember 2008

Julekalender

Også i år har vi julekalender med 24 små pakker. Den største forskjellen fra i fjor er nok at Anne også får pakker i år. I fjor fikk jeg 24 og Anne ingen, i år blir det 12 på hver. Litt dumt for meg som ikke får så mange, men det er jo litt kjekt å gi også.


Anne er mest fornøyd med den lille MSI PC'en som hun bruker til blogging, facebook, mail osv.


En av mine største favoritter hittil er dette "elgespillet" som jeg har laget en liten film om:

PS! Det er lyd på filmen :-)

4 kommentarer:

Kristin sa...

Jeg synes at den filmen var litt kort og ser frem til langversjonen når den kommer.

Anne sa...

Sparer den til etter hjemreisen. Må tenke på de som kommer på besøk, de skal få se den live først.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Hei!
Fikk meg en lang og god latter. Kul elg :-) nå gleder jeg meg til snømannen og nissen kommer. Håper dere har det bra :-)
Hilsen Siri