22. desember 2010

Det blir nok jul i år også

Men med hver vår penicilinkur og sykemelding, virker det litt usannsynlig akkurat i dag. Heldigvis gjorde vi oss ferdige med julegavekjøp i forrige uke. At jeg bare har skrevet 2 julekort i år får så være, nyttårskort er koselig det også. Det at jeg enda ikke har hatt ork til å begynne på listene mine og tidsplanen for julaften er ganske skremmende for en kontrollfreak som meg. Og tenk om butikkene går tomme for juleservietter før jeg er klar for å karre meg ut i verden i igjen! Ja, ja - har sikkert noen fine fra i fjor et sted. Muligens sammen med adventtallene til å feste på lys, de dukket opp 3. søndag i advent i år.

Helge har montert sin favorittjulepynt

Jul blir det nok. Og så gjelder det å prioritere. Klart Gustav må få duk og fuglene mat.

Ingen kommentarer: