11. august 2009

Og så va det min tur!

Så var det endelig min tur. Hele 39 år, juuhuu! Helges gave var å hjelpe meg med maten, og overta matlaging og servering når gjestene kom. Syns sjøl det smakte godt, og det var ikke mye rester, så det er jo et godt tegn. Og så fekk eg masse fine presanger, enda kjekkere.

15 feststemte damer lage mye lyd, te og med naboene oppdaget at me hadde fest her:-)

Di siste gjestene gjekk i halv fira tiå, og då totla eg oppe endå ein time. På selve bursdagsdagen måtte eg kvila både frokost og middag, så kjenne nok alderen litt.

Takk til alle som ville feire med meg og gjorde det til sånn ein kjekke kveld.

Her e någen bilder, dobbelklikk på albumet:


Anne 39

2 kommentarer:

Åsne sa...

Dette var jo helt genialt. Jeg lastet ned på 1-2-3 bildene. Tusen takk for en kjempetrivelig fest med masse skamkjekke jenter : )

Kristin sa...

Tusen takk for en kjempe kjekk kveld, kjell fest kan du si! Og maten var veelding god! Måtte hvile litt jeg også på søndagen da vi var de siste gjestene, men det var vel verdt det!!